søndag den 17. maj 2015

Sponsoreret omtale eller ej....

Så skete det. Jeg er blevet kontaktet af ikke mindre end to virksomheder inden for 24 timer, som ønsker at sende mig et produkt til omtale på bloggen.

De to virksomheder undrede sig begge over, at jeg ikke har en reklame politik, men det har jo ikke været nødvendigt. Før nu.

Og jeg gider ikke selv læse sponsorerede indlæg, og bliver altid skuffet, når et ellers godt indlæg slutter af med ordene: indlægget er sponsoreret, men ord og holdninger er egne. Ja ja der bliver nok ikke skrevet noget negativt om en gave....


Flesthverdage.blogspot.dk er en reklamefri blog. Så enkelt er det.

Jeg er ikke interesseret i at reklamere eller omtale produkter, hverken mod betaling eller gaver.

Når jeg omtaler produkter eller laver en give away, er det udelukkende, fordi jeg vil - og ikke fordi jeg betales for det.

Det er ord, bare ord - ikke reklame!

Nu har jeg så en officiel reklame politik - tænk sig - det blev nødvendigt...

2 kommentarer:

  1. Det er en ren fornøjelse at læse en reklamefri blog. Det er min også. Dejligt, du holder fast. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har det på samme måde, Christina - jeg gider heller ikke læse reklame indlæg efter reklame indlæg:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net