onsdag den 18. december 2013

Julestjernehimmel...

Så blev pynten over stuens spisebord færdig. Eller der kan jo altid tilsættes flere stjerner, men jeg synes, det er fint nu - så slipper jeg også for at skulle af sted efter flere strimler. Dem jeg har tilbage i gemmerne er ikke blanke, men matte.

Ideen kommer herfra. Men da mine julekugler alle er mindre, synes jeg ikke, at det ville blive så pænt - så i stedet blev det til stjerner.

Og for at give dem et tvist fik de en pink plet på alle sider. Samtidig fik glasset til lyset også lige nogle pletter, så er der lidt sammenhæng.

Det hele ser lidt festligt ud, når det bliver mørkt, og lysene tændes.












 

9 kommentarer:

  1. Åh, det ser altså også vildt godt ud med stjerner! God ide med den pinke prik, der går igen på andre ting! Det giver bare et eller andet specielt, når man hænger noget op på den måde over spisebordet.

    SvarSlet
  2. Ja det er ikke så tosset - stjal jo ideen fra dig og din søster:-)

    SvarSlet
  3. Det er bare så fedt, at man kan inspirere hinanden - så det var godt, at du "stjal" ;-)

    Slet

    SvarSlet
  4. Iiih, hvor ser det fint ud! Det er helt i orden at stjæle ideen. Jeg bliver da helt stolt over, at være blevet "kopieret". Det ser bestemt også godt ud med stjernerne og de pink prikker.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net