søndag den 13. maj 2018

Nye til samlingen...

Så er der kommet nye til samlingen.

Af en eller anden grund deler manden min ikke begejstringen - selv om han har konstateret, at vi ikke har nok krus til familie-kom-sammen (forvirringen er total 😕)

Måske jeg bare skal købe krusene fremadrettet - nej, det kan man ikke, vel - de hører ligesom samme, ikke...


Og vi har kun 24 krus og 19 skåle i samlingen. Det er da ikke så mange - der findes jo mange flere.

Som bare er svære at opstøve - tror mig, det er prøvet 😏



2 kommentarer:

  1. Jeg har en gul udgået Mumi kop til salg, hvis det kan friste ;-)
    Synes også de er så søde, men vi har virkelig alt for mange kopper. Det er mig, der er den skyldige der. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej hvor spændende😳
      Må jeg ikke se et billede af den?

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net