lørdag den 19. maj 2018

Mere terrasse - her og nu...

Men min elskede terrasse har jo også en anden side - den højre.

Den højre side er ny. Den kom til, da ungerne fandt alle krukkerne i laden frem - og der faktisk var liv i de fleste...

Jeg var jo sådan set nødt til at få et par bænke mere - til alle de krukker.

Og manden var heldigvis enig...



Rosen her er en gave fra nogle af svigermors veninder - det er en Gram slot rose. Den skulle være lysegul - og passer så ikke i farveskalaen, men lad os nu se...


Ellers er det mest hortensia, høstanemoner, dahliaer, spanske marguriter og græs...



Zinkfadet indeholder kattenes vand - noget kønnere end den blå plastik dims de havde sidste år...


Gangen mod højre/øst hen til trappen ned i haven...


Her står to gamle klemantis...


Nyplantede ærteblomster og hostaer...


En japansk røn, som har været lidt langsom med at komme i gang...



Udsigten ned til den nyeste anlagte del af haven...


Masser af frugttræer i blomst...


Svært at se, men syrenerne er på spring...


Min elskede høje bænk langs huset - jeg sidder så godt på den. Og så kan man se hele haven derfra, fordi man sidder tilpas høj i forhold til hækken...


Hele terrassen set fra øst...


2 kommentarer:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net