onsdag den 18. april 2018

Den stolte konfirmand...

Så blev billederne af selve konfirmanden klar. Så her kommer lidt billedspam - igen...

Meget spændt og klar til at tage i kirke - og selvfølgelig med en af sine katte...


Turen hjemad foregik på motorcykel - med følgeskab af yderligere en mere - og hold nu op sådan nogle kan larme...



Vel ankommet hjemme...


En meget glad og overrasket konfirmand. Han var sikker på, at vi havde aftalt noget med den bondemand, han arbejder hos...
 
Men vi kunne faktisk høre dem ankomme, mens vi sang i kirken - og det kunne vi se, at flere af de andre gæster også kunne 😄

En meget glad ung mand legede model for sin kusine - som tog mere end 400 billeder af dagen...





Alle drengene samlet...



Sidst, men ikke mindst konfirmanden med sine forældre:-)


Og jow - jeg er snart den mindste, selv om jeg er 175 cm høj...


4 kommentarer:

  1. Sikke fine billeder - og sjovt at se et billede af dig også Susanne :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Birgitte - og jow, for en gang skyld hang jeg fast på billederne:-)

      Slet
  2. Flot fyr ham konfirmanden:-)
    Endnu engang tillykke.
    Flotte billeder og nu må I ud og nyde det i haven:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Tina - ja, nu står weekenden i havens tegn :-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net