tirsdag den 12. december 2017

Julen i år - velkomst...

I weekenden fik vi lidt julesne - og det ligger stadig på jorden. Jeg ved godt, at det ikke holder (desværre), men lidt har vel også ret.

Det giver i hvert fald julebelysningen uden for den rette stemning.



I entreen har jeg for en gang skyld fået julepyntet fra Medusa sat frem. Det er nok ikke lige min stil, men nu har vi det, og så skal det frem. Så må vi se, om det skal flytte videre efter jul.


På væggen ved trappen har ungerne lavet rensdyr og sat op. Indtil videre en flok på fem (den ene gemmer sig bag gelænderet), men jeg tænker der kommer nogle flere til. Og selvfølgelig er Rudolf blandt.



2 kommentarer:

  1. Sikke fine rensdyr :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Birgitte - ungerne elsker at lave dem og jeg elsker at have dem hængende:-)
      Ren win win...

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net