lørdag den 4. november 2017

Nu var der lige så pænt...

Siden jordbunkerne bag stalden forsvandt og græsset groede til, har der været så pænt deromme. Og da manden min fik fjernet næsten alt det, der af en eller anden grund altid samler sig på en betonplads -  ja så var der faktisk ganske pænt...


Manden fandt betonpladsen frem, da vi har købt sådan en fætter her - mere herom en anden gang.
Men det fik ham i hvert fald i sving...


De næste to billeder modtog jeg på arbejde i går (kvaliteten deraf)...



Og sådan så det ud, da jeg kom hjem - bedre men det var nu bedre inden gravemaskinen gik i gang. Og der er pludselig lang tid til forår og græssets komme...



Årsag: vi lægger byvand ind i huset. Vores egen boring fejler ikke noget, men så er vi fri for vandprøver, reparationer af brønd, ny pumpe og alt andet kedeligt som bare koster kassen..

Jeg sukker nu efter forår.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net