torsdag den 14. september 2017

Pensel motion...

For mange, som i rigtig mange, år siden malede jeg meget. Alt muligt både abstrakt og mere konkrete billeder.

Det er blevet til en lille smule de sidste år, men helt klart alt for lidt i forhold til, hvor meget jeg slapper af med det.

Nu er jeg så kommet lidt i gang igen. Jeg kan mærke, at jeg er godt rusten, og det flyder ikke, som det engang gjorde.

Så der skal noget træning til, før jeg er tilfreds med resultaterne. Men som med alt andet, er det svært at finde tiden til det. Forhåbentlig bliver det bedre, når vejret og mørket gør det umuligt at tilbringe så meget tid i haven...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net