tirsdag den 28. februar 2017

Den tilpassede trækasse...

Som nævnt tog det tid at finde en kasse/bakke, som passede til køkkenet.

Og i princippet fandt jeg det heller ikke, men måtte selv i gang...


Jeg fandt nemlig en kasse, som passede størrelsesmæssigt, men hvor farven var forkert. Og det kan der jo altid gøres noget ved...



Så kassen har fået en del omgange med noget mahognibejdse beregnet til både...


Det var det, der skulle til for at den fik den mørke, dybe glød, som passer til køkkenet...

2 kommentarer:

  1. Den er virkelig fin. Jeg gad godt have et større køkken, så jeg havde plads til sådan en lækker sag ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er rart med plads:-)
      Da jeg for (alt for) mange år siden, var studerende med meget lille køkken, satte jeg nogle lignede kasser op på væggen - ikke bare som hylder, men som kasser - det var smart, når køkkenbordet ikke var så stort. Så det med kasser har holdt ved...

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net