onsdag den 4. januar 2017

Et nyt år...

Så blev det et nyt år, 2017.

Jeg er ikke til nytårsforsætter, men plejer at bruge lidt tid på at tænke/overveje nogle ting i januar måned.

Der er noget prioritering, nogle praktiske ting, endnu en diagnose, nogle planer og nye tiltag, der lige skal vendes.

Jeg skal nok fortælle om det senere - når jeg har tænkt lidt mere. Men indtil da, vil jeg måske være lidt fraværende herinde 😊


I de perioder, hvor jeg lige skal have styr på noget, kommer jeg altid til at tænke på filmen Runaway bride med Julia Robert, hvor hun lige skal have styr på de ænder, der skal flyve i V, før hun kan blive gift.

Så jeg vender tilbage, når jeg er tættere på at "get the ducks in order"....

8 kommentarer:

  1. Håber du får afklaring - og godt nytår. Kh. Birgitte

    SvarSlet
  2. Du må have en god tænkepause! Og et godt nytår :-)
    Kh Nana

    SvarSlet
  3. Det er nu også godt med tænkepause og tid til refleksion i løbet af livet. Det tror jeg er godt for alle😊
    Godt nytår😊♡

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er nu nok sundt nok😀
      Tak og i lige måde🌸

      Slet
  4. Refleksion skal man ikke kimse af, det er sundt, og tager den tid det tager 😘

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net