torsdag den 10. november 2016

Madplaner uge 46 og 47

Så nupper vi endnu et par ugers madplaner. Ungerne har fået lov til at vende planerne på hovedet og sætte endnu mere præg på dem end tidligere. Derfor er der nok flere gengangere de næste uger.


uge 46/2016
mandag - baconsovs med pasta og ærter
tirsdag - brændende kærlighed / Karolines børnenes livretter
onsdag - farssuppe
torsdag - rugbrød / rester
fredag - burger med bønnecreme, spidskål og rødbedebøf
lørdag - bøf stroganoff *
søndag - den der pastaret, du ved

uge 47/2016
mandag - farmors frikadeller med stuvet hvidkål / Karolines børnenes livretter
tirsdag - lynstegte nudler *
onsdag - græskarsuppe / Mit kokkeri
torsdag - rugbrød / rester
fredag - gullasch / Mit kokkeri
lørdag - hakkebøf med spejlæg med rødbede-æblesalat / Mit kokkeri
søndag - oksegryde med champignon og æble *

Opskrifter markeret med * kan findes her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net