mandag den 16. november 2015

Nøj en weekend...

Nogen weekender er bare rigtige hyggelige, men alligevel hårde.

Sådan en har jeg lige haft. Søndag var skøn - afslapning og ro og fred....


Men fredag aften så vores entre sådan ud...


Midtermanden holdt (6 mdr forsinket) fødselsdag for hele klassen - spilleaften...

De havde - ligesom killingerne - en fest, men hold da op 16 11-årige drenge og piger larmer. De snakker ikke - de råber, også selv om de sidder ved siden af hinanden...

Lørdag formiddag holdt jeg så fødselsdag for familien. Hyggeligt, men hvor var jeg brugt efter fredag, hvor pizzabagning og larm fyldte meget...

Det blev til to meget forskellige stakke gaver- her lidt af dem...



Glæder mig helt vild til at tage mine nye Rieker støvler i brug.

Meget anderledes, men skønne at have på...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net