fredag den 20. november 2015

En måned er gået...

Jeg har nu været i gang med at arbejde en månedstid.

Elleve arbejdsdage a 3 timer på en måned. Ikke meget, men alligevel nok.

De fleste arbejdsdage ender sådan her:


Og det er okay. For det har været skønt at komme i gang igen. Jeg har savnet både arbejde og kollegaer mere, end jeg regnede med. Og alle har været søde og forstående.

Jeg kan jo ikke nå ret meget på så korte arbejdsdage. Men jeg er igang, og det går det rigtige vej.

Langsomt, men sikkert....

8 kommentarer:

  1. Det lyder godt - også at du sørger for at holde timerne nede :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
  2. Det lyder godt at det går fremad, Susanne! Og det lyder godt at du får lov til at vende tilbage i et tempo der passer dig. Det er vist en god arbejdsplads du har :-) Fortsat god arbejdslyst - men i første omgang: God weekend!
    Kh Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. En god arbejdsplads er vist alfa og omega i det her tilfælde-:)
      Også god weekend til Jer-:)

      Slet
  3. Hvor er det altså bare fedt og dejligt at det går godt..
    Husk ikke at gå op i tid for hurtig.. gi din krop tid til at vænne sig til dagene.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - planen virkede meget laaaaangsom, inden jeg begyndte, men jeg kan godt se fidusen i det langsomme nu!
      Og kan hovedet ikke - så kan kroppen-:)

      Slet
  4. Hvor er det dejligt at læse, at det langsomt går fremad!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net