tirsdag den 27. oktober 2015

Sikke en forandring...

I weekenden gav ungerne og jeg vores gamle troldhassel den helt store tur.

Den blev simpelthen opstammet. Den var så stor, at græsset havde opgivet at gro inde ved stenkanten, og den var umuligt at slå græs derind, hvor det trods alt gror.

Jeg er rigtig glad for resultatet. Nu skal der bare smides et ordentligt lag flis på bedet.

Nå ja, så skal jeg have ryddet op i laden, hvor alle - og der var mange, som i rigtig mange - grene ligger i en kæmpe stak.

Men jeg nænner ikke at smide dem væk - så hvis nogen i mangler et par grene eller flere, så sig endelig til...



Et før billede af ældre dato og fra en helt anden årstid. Så det viser faktisk ikke rigtig den store forskel.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net