torsdag den 29. oktober 2015

Nu er det træls...

En af de mange skønne ting ved at bo på landet er, at markerne tydelig viser, hvilken årstid det er.

Jeg elsker en nypløjet mark, en mark hvor afgrøden titter frem i grønne rækker og når afgrøden står og vejer i luften. Jeg elsker høsten, men....

I går sidst på dagen indfandt de store maskiner sig, og så tager det ikke lang tid...






Dette er udsigten her til morgen. Og det hader jeg. Den er træls.

Til gengæld kan vi nu se rådyr og harer muntre sig på marken. Men selve marken hader jeg...

Jeg glæder mig til den bliver pløjet til foråret...


2 kommentarer:

  1. Jeg troede ikke det var så sent på året de gjorde sådan noget, men ja hvad ved jeg hehe,

    SvarSlet
    Svar
    1. Du tænker på korn - det er længe siden-:)
      Nu er det majs, som her, eller roer, men det er heller ikke nemt at finde rundt, hvis man er bybo-:)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net