mandag den 5. oktober 2015

Glimt fra weekenden...

Billeder fra en skøn, skøn weekend.

Som startede med gammeldags æblekage på terrassen - og nej det kan mindstemanden ikke lide, så han måtte nøjes med et æble...



Det var blevet tid til at høste frø - her fra stauden Lythyrus/ærteblomst. Jeg tror, det er Rote Perle.


Og nem aftensmad fredag til Disney...


Lørdag var endnu en skøn dag, som vi tilbragte i køkkenhaven. Der er stadig brombær, blåbær, hindbær og ikke mindst lækre jordbær. Og nogle gulerødder som trænger til at blive spist...




Jeg fik plantet ikke mindre end 38 nye jordbærskud, så vi har til nye bede næste år. Og dermed har vi kun sorten Ostara, som vi synes, er den bedste, fra næste år...


Søndag var det faktisk tåget hele dagen, så mens drengene - alle fire - mugede ud ved kvier og høns, ordnede jeg vasketøj og kom lidt videre på mit hama-billede...



6 kommentarer:

  1. Jeg elsker gammeldags æblekage, og sikke en skøn køkken have i har, vil selv ønske at kunne have sådan en, men er ikke rigtig til når man bor i lejlighed midt i byen.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det sætter jo sine begrænsninger for køkkenhave, når man bor i lejlighed:-)

      Slet
  2. Så mange skønne ting på en gang, det er jo perfekt.. :D

    Knus <3

    SvarSlet
  3. Ser ud som en skøn, skøn weekend. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det!
      Synd at det var den sidste i denne omgang:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net