fredag den 11. september 2015

Ta-da: et projekt færdigt: stuen på første sal...

I forbindelse med mit oprydnings-flip på krea-værelserne, måtte der også ændringer i stuen på førstesal.

Det betød nemlig, at de blå reoler fra krea-værelset måtte op i stuen og de hvide deropppe måtte ned i krea-værelset. Og da de blå reoler ikke skulle stå op af en blå væg, måtte der lige en omgang maling til - på noget af den blå væg.

Og for at det blev nemmere at få manden til at forstå bytte-skabe-rundt-behovet, fik han drømmen om et større fjernsyn opfyldt - jeg har stadig ikke vænnet mig til at værterne på nyhederne sidder på skødet af mig, når jeg ser nyhederne.

Jeg har ikke fået taget før-billeder denne gang, men her kan stuen opleves tidligere.


Det gode ved det blå system er, at rigtig mange af undernes bøger er kommet bag låger. Så er der ikke så meget støv at se....



Den hvide reol med hjul er også kommet med op ovenpå igen...





Heroppe må ungerne smide rundt med puderne, som det passer dem. Og det gør de. Af en eller anden grund er det bare dejligt at ligge i sofaen ovenpå puderne - men de får lov...


Reolerne med lego er der ikke rørt ved - de står hvor de plejer...


I disse krigstider.....


To-do
# Bedet i gårdspladsen skal have fjernet flisen og beplantes
# Der skal laves et grafisk billede til køkkenet. Materialer er købt
# Resturering af en sy kommode/rulledims til syværelset arvet fra svigermor
# Blive færdig med den store oprydning/bytte møbler til krea-værelserne
# Begynde på et striktæppe

Måske to-do
# Sy natbukser til mindste- og mellemmanden af gammelt sengetøj
# Lave flere skilte til haven

Ta-da
# Stien ned mod køkkenhaven laves færdig. Gravearbejdet er næsten lavet
# Blive færdig med den store oprydning/bytte møbler i stuen på første sal.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud, Susanne!
    Det er nemlig rart, når nogle ting kommer bag låger, så man undgår at skulle støve dem af. Jeg drømmer om, at vi får købt en anden bogreol, så bøgerne kommer bag låger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anja!
      Ja i dag ville jeg også vælge låger til reolerne i stuen (i stueplan) - med glaslåger, tror jeg!
      Støv ude - men kig ind:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net