mandag den 8. juni 2015

Haven lige nu...

Der er gang i haven alle vegne. Men her blot et par billeder deraf...

Den ene slags storkenæb er kommet med blomst. De har allerede bredt sig meget, så jeg håber, de snart lukker bedet - ellers må jeg anskaffe et par mere...



Krukken med sommerfugle lavendel har fået selskab af to krukker med ærteblomster i de blå farver...




Den første lupin langs den gamle stald er sprunget ud.


Og har formeret sig til gruset - jeg vil prøve at redde nogle af de små spirer...


Blomster på spring i det lille træ ved indkørslen



Bedet nede ved vejen er næsten lukket til igen...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net