mandag den 27. april 2015

Terrasse hygge...

Terrassen har også fået selskab af hornvioler.


Og den afskallede sorte trappe er fundet frem. Nu skal jeg bare finde lidt mere at sætte på. Indtil videre har mindstemandens krukke med en eller anden nød, han har fået af planteskolemanden, fundet vej til trappen.

Den skulle blive til noget, men lad os nu se...


Når der ske noget nyt, så er Garfield altid nysgerrig. Desværre fik jeg ikke taget et billede, da han var kravlet op på den midterste hyld. Han havde skubbet til lanternen, så han kunne være der, og heldigvis holdt alt til det.




Jeps, jeg er landet igen. Den er simpelthen genial til træ terrassen...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net