onsdag den 8. april 2015

Køkkenhave planen er klar...

Så er køkkenplanen ved at være klar. Der er mange i huset, der har en mening om den, men i sidste ende må det være den, der holder den - der bestemmer, ikke....



Ud over det faste, så er der flere jordbær bed i år. Og så har jeg seks Aronia buske stående, som vi skal prøve. Bærrene skulle være så sunde, så sunde...

Jeg bruger igen i år post-it, indtil der er plantet. Så er det muligt at ombestemme sig, hvis jeg falder over noget andet ved gartneren.



Og så skulle det gerne være i år, de grå felter bliver omsat til højbede. Jeg har i hvert fald lov at håbe - om ikke andet, så til efteråret...


4 kommentarer:

  1. Du er bare så systematisk! Så imponerende! Og selvfølgelig er det den der passer haven der bestemmer - bare de andre også må spise af grøntsagerne ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Stod det til ungerne var der ærter, gulerødder, jordbær og grønkål i alle bed - og det er også fint, meeeen også gerne lidt andet:-)

      Slet
  2. Det ser vel nok godt ud, må dog opfordre til at plante maaaange flere stikkelsbær, stikkelsbærtrifli er en meget vigtig del af den hedengangne Okholms ernæringspyramide, ligesom jordbærtærte og Nutella.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som en ernæringspyramide, vi kan tilslutte os:-) :-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net