fredag den 27. marts 2015

Påskeferie og endnu en lille pause...

Jeg havde rigtig godt af min lille blogpause i vinterferien. Derfor gentager jeg successen, når jeg senere i dag går fra på påskeferie.

Så i den næste uges tid vil jeg - om regnen tillader det - lade batterierne op i haven og sammen med familien.

Jeg kigger formentligt forbi hist og her, men ellers ses vi igen efter alle de skønne helligdage.

Jeg ønsker derfor alle mine læsere en skøn - kort eller lang - påskeferie!!


Billed fundet på nettet.

9 kommentarer:

  1. Sejt nok... man skal passe på sig selv :-D
    Rigtig god og skøn påske til dig og dine.

    SvarSlet
  2. Rigtig god påskeferie til dig og dine!

    SvarSlet
  3. Rigtig god påskeferie til dig og familien <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde, Anja:-)
      Jeg håber, du havde en god tur til København!

      Slet
  4. Og i lige måde - nyd Påsken :)

    SvarSlet
  5. Så håber jeg, at du har nydt din pause - og din påske :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net