onsdag den 25. marts 2015

Endnu et lille skridt...

Så er Sankthansurterne gravet op og delt. Vi måtte opgive en del, for de er infiltreret med skvalder kål, og det skal bestemt ikke med op i bedet. Så vi må købe de manglende.

De bliver næsten væk i flisen, men samtidig kan man også se, at de gror hver dag.


Indtil videre er der kun flis, hvor der er beplantet. Resten må vente til vi kommer på planteskolen i påskeferien...



På billedet herunder kan man se forskellen på netop lagt og dermed vådt flis samt lys og tør flis. Jeg er mest til det lyse, så jeg håber på en tør sommer:-)



2 kommentarer:

  1. Jeg mangler også flis i min køkkenhave ved højbedene. Håber det bliver til noget her i sommer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon ikke du når det-:)
      Det er egentligt et taknemmeligt produkt at arbejde med!

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net