lørdag den 31. januar 2015

Endelig fuldendt - næsten og så forfra...

For nogle uger begyndte jeg det trælse arbejde med at få malet fejelister til dørtrinene ovenpå.

Og nu har jeg endelig fået slebet og malet selve dørtrinene, så fejelisterne kunne komme på. Det er flovt at indrømme, men det er flere år siden gulvet blev malet. Så vi har længe levet med umalede dørtrin.

Så kunne skulle det jo være fuldendt - men nej nej, nu er det tydeligt (i hvert fald for mig), at gulvet trænger til ny omgang maling. Men det må altså lige vente....





Og selvfølgelig er der et hængeparti - der manglede en liste.......



2 kommentarer:

  1. Det er en naturlov. Sådan skal det bare være......Både det der med at noget andet trænger og at der mangler noget.
    Sådan skal det være mår man bor i (ældre) plejekrævende huse:)
    Det forklarer også hvorfor mine fodpaneler i stuen står løst. Da de endeligt blev malet og var klar til at blive sat op, så trængte væggene så meget til maling, at beslutningen blev, at panelerne først blev sat fast, når væggene var ordnet. Det er så efter et par år endnu ikke sket.
    Men som regel er det altså faktisk kun noget man (mor) selv kan se............

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den kender vi godt. Du har sikkert ret - det er nok en naturlov-:)
      Og ja det er kun mig, der ser den slags her i huset - ligesom hos Jer-:)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net