søndag den 30. november 2014

Ja ja jeg nåede det...

Adventskransen er klar.

Jeg havde faktisk tænkt, at i år skulle vi have en stor grankrans med bloklys og traditionel pynt med bånd og det hele. Sidste år var det jo denne løsning.

Men jeg fandt ikke en krans, der faldt i min smag - og jeg indså det, var det for sent selv at pynte en. Så det blev denne løsning. Og jo flaskerne fra Ib Laursen har jeg købt i år, men drømmen var en krans - måske næste år.


I mangel af dekorationssand valgte jeg at bruge perler...




Lanterne er så fin, når der er lys i den...


4 kommentarer:

  1. Det ser rigtigt fint ud, synes jeg!
    Det er også interessant med andre variationer af den traditionelle krans.

    I år har jeg genbrugt den strikkede og hæklede, som jeg lavede sidste år. Eneste ændring er farven på lysene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg husker godt din, det var nemlig første gang, jeg så en hæklet adventskrans:-)

      Slet
  2. Det ser fint ud! Og det vigtige er jo at mødes om lyset med nogen man holder af :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net