mandag den 24. november 2014

I god tid - til forår...

Jeg plejer aldrig at købe jakker, sko eller støvler til ungerne, før de skal bruge det. Jeg ved godt, at der kan spares meget, men jeg synes, det er svært at vurdere, hvornår de springer i størrelser.

Men i år faldt jeg over forårsjakker/softshell jakker til halv pris i M&H. Så jeg har taget chancen, selv om vi aldrig før har haft jakker derfra.

En skøn grøn med lysegrøne detaljer til mellemmanden og en blå til den mindste.

Eneste kommentar fra drengene var, at den blå havde X fra skolen. De er heldigvis ligeglad med mode og nyeste modeller. Endnu i hvert fald...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net