onsdag den 17. september 2014

Mit nødråb blev hørt...

For nogen tid siden gjorde jeg efterårsklart nede ved vejen. I den forbindelse efterspurgte jeg en ide til at undgå at skulle ned til vejen om aftenen for at slukke de store bloklys, som står i lanternerne. Jeg nævnte blandt andet hvidt ler.

Men en læser var så sød at nævne bloklys med timer. Det var jo lige løsningen. De blev bestilt, leveret og sat i gang. Så tusind tak for hjælpen, Lene!

Når lyset ikke er tændt, er det faktisk svært at se forskel på dem og almindelige bloklys.

(Nu mangler jeg bare nogle pyntegræskar - jeg er desværre ikke leveringsdygtig selv i år)



Og når der er lys i dem - så er der lys i dem. Meget mere end ved stearinlys, og det er super.

Og jeg skal ikke mere rende ned til vejen og puste i mørket...



4 kommentarer:

  1. Smart :-) Det vidste jeg ikke fandtes.

    SvarSlet
  2. Smart løsning :) hvor har du købt dine lys?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Jeg kunne bedst lide dem hos Froetorvet.dk, så de er der fra:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net