onsdag den 3. september 2014

Efterår, når det er bedst...

Jeg har valgt nogle lange arbejdsdage i denne uge, men i går nåede jeg da hjem, mens efterårsvejret viste sig fra sin bedste side. Jeg håber, det holder ved - vil så gerne i køkkenhaven i weekenden.

Men det var skønt at side på terrassen og nyde lidt at drikke. Og så tænde levende lys både ude og inde senere - det er da indbegrebet af lækker efterårsvejr....



Børne-fodtøj når det er bedst og nemmest - til både have og stald.


Kalvene får æren af køkkenhavens kål i år (igen!!!). Næste år skal de altså dækkes til. Både blom-, hvid og rødkål er så store og fine - fulde af larver og det der er værre....


Til gengæld er bønnerne flotte og prægtige. Vi spiser faktisk ikke rigtig bønner, men de er så dekorative i køkkenhaven, at de er et must.

Og så øver vi stadig på at spise dem - på en eller anden måde.


Og så bugner køkkenhaven med squash. Så der skal rives i store mængder til fryseren i weekenden.


2 kommentarer:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net