onsdag den 14. maj 2014

Lidt såning er det blevet til...

Så blev det endelig tid til lidt såning i køkkenhaven. Planterne har stået lidt på lager, men om det er det, eller om kvaliteten ikke er for god, ved jeg ikke. Jeg synes i hvert fald ikke, at planterne ser gode ud. Men nu får de chancen, så må vi se, om ikke de kan tage sig sammen.

Det er svært at se, men jeg kan sætte flueben ud for rødkål, spidskål, hvidkål, blomkål og porre. Jeg skal bare lige have lidt hjælp med afdækningen.





Løgene blev plantet for nogen tid siden og står flot nu - med ukrudt mellem.


Jeg fik også purløg og persille i jorden samt nogle ramsløg, som jeg har fået hos min moster. De ser ikke ud af meget, men til næste år skulle de ikke være til at styre.


Det gamle bed med Ostara jordbær blomstrer på livet løs - vi er flere, der glæder os....


Og æbletræerne står i fuld blomst nu. Græsplænen ser ud som om, en let snebyge er kommet forbi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net