onsdag den 21. maj 2014

En blandet landhandel...

Her flyver dagene afsted. Jeg er ved at være oppe på fuld tid på arbejde, og samtidig forsøger jeg at finde tid til at rydde op, efterhånden som jeg kan komme til det. Og det går - endelig - fremad!

Forhåbentlig finder alt sin plads i weekenden, når manden har været i Ikea og hente de sidste ting - hvis de er kommet på lager igen. Jeg krydser fingerne.

Frugttræerne blomstre nu på livet løs, så ind i mellem er det der, jeg henter ny energi til arbejdet. Og vejret er jo ikke at kimse af.


Og alle hjælper til i rodet - på hver deres måde......


Ungerne blev i weekenden sat til at rense stålbordpladen, da den skulle genbruges. Jeg vil i alt for verden ikke undvære en stålbordplade i bryggerset, og de koster jo en bondegård. Og i løbet af nogle uger er de risede som den gamle her. Så vi genbruger....


En snig kig på det nye gulv i vaskerummet....

Farven er desværre svær at gengive - håber det bliver lettere, når der er møbleret derude igen.

2 kommentarer:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net