tirsdag den 1. april 2014

Thomas Tog...

Mindstemanden har alle dage været vild med Thomas Tog. Og det har de to store egentligt også. Men det var først til mindstemanden, at vi fandt wallsticker med Thomas til hans værelse.

Nu er han blevet for stor til dem - det synes han i hvert fald selv. Og han har fået nogle helt andre wallstickers til værelset.

Jeg aner ikke, om Thomas Tog stadig er "in", men bare at smide dem ud, nænner jeg ikke. Så hvis nogen kan bruge dem, så sætter jeg dem gerne på en masse plastlommer og sender dem uden beregning. De har aldrig været flyttet rundt, så de klister stadig. Men skulle det knibe, så kan lidt decopage lim bagpå gøre underværker.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net