tirsdag den 22. april 2014

Påsken er afløst...

Så er påsken ovre. Og det var påskeliljerne ved vejen også. Så nu er der plantet nyt. Jeg ville gerne luge mælkebøtterne af gruset og ukrudtet af fliserne, men manden har sprøjtet med en kraftig hønsemøgs-blanding, så i løbet af et par dage, er de til at pille op med hele roden i behold. Men indtil da, ja da er det ikke særligt kønt....

På høloftet fandt jeg en gammel Morsø kande, som kan gøre det ud for lidt pynt. Stormen forrige torsdag kostede den ene lanterne en låge og et glas - jeg håber, jeg kan fixe den. For en sikkerheds skyld står den anden på jorden...





2 kommentarer:

  1. Jeg har vist brug for hønsemøgsblanding på min græsplæne så ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en græsplæne du må have - eller mangel på samme-:)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net