søndag den 6. april 2014

Nye beboere på gården....

Så er der kommet et par nye beboere til gården. De er godt 4 uger gamle og blev hurtigt døbt Malle og Tutti.


De er helt tamme og legesyge, og et kæmpe hit for os alle. De får stadig mælk, så de dage, hvor ungerne og jeg er selv, ja der står jeg så og laver mælkeerstatning klokken meget tidligt om morgenen - troede jeg for længst var ovre det stadie. Heldigvis lærte de at drikke selv i løbet af de første par dage. Men de vil stadig gerne sutte på alt, så det er på med flyverdragter og arbejdstøj, når vi vover os ind til dem.

På disse billeder er de kun lige ankommet, og ungerne er allerede vilde med dem - og omvendt.

På forhånd undskyld for det rene billedspam...








2 kommentarer:

  1. Hvor er de kære - kan godt forstå de hurtigt er blevet populære!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor bøvlet det end er, er de allerede uundværlige:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net