mandag den 21. april 2014

Helt ærligt, altså.....

Jeg har længe villet have noget på væggen ved trappen op til 1. salen. For mange år siden købte jeg nogle trærammer i Ikea til at beklæde med stof. Jeg gætter på, at ungerne skulle have haft hver en, siden jeg havde tre på lager.

For et stykke tid siden fandt jeg noget stof, og nu er de lavet. Vi har grønt gulv i entreen og farven blå på endevæggen i stuen på første salen, så ideen var at kæde de to farver sammen i billederne.




Det var ikke så svært som frygtet, selv om stoffet var tyndt. Og de blev helt ok.



Men helt ærligt - de skal hænges op på skruer!!!

Og da der er tale om en gibsvæg, ja så er jeg bedst til søm. Men de kan ikke holde rammerne - så nu må jeg hente på, at manden kommer hjem og giver en hånd, så de kan komme op....

Og det er træls - jeg havde håbet på at være færdig i påskeferien...

Men væggen er stadig bar...


4 kommentarer:

  1. De er blevet fine :-) Men træls at de skal være så svære at hænge op.

    God sidste fridag til dig og ungerne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var ikke lige det, jeg regnede med - skulle måske have læst vejledningen:-)
      Også god rest påske til dig og familien!

      Slet
  2. Det bliver godt, når de kommer op at hænge! Det er nogle fine, sarte farver, du har fundet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja det bliver godt, når de kommer op:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net