torsdag den 17. april 2014

Forår ved hønsehuset....

Mirabellen er endelig sprunget ud ved hønsehuset. Den er senere her end andre steder. Hvorfor aner jeg ikke....




Og de første fugle er set på besøg i fuglekasserne inde i hønsegården. Mit håb er, at væggen bliver fyldt med fuglekasser med tiden. Men to er vel en start...




Der er stadig 30 høns og 1 hane i hønsegården. De nye er begyndt at lægge æg, men de gamle kan også stadig. Det er tydeligt at se forskel på æggene. Så de gamle bliver lige lidt endnu.

 
I aften vil jeg, storebror og lillebror tage til Billund Lufthavn og hente mellem manden. Han lander tæt på midnat, så mon ikke det er en træt dreng, der kommer hjem.
 
Men hvor bliver det godt at få ham hjem. Selv hans brødre savner ham - og det siger ikke så lidt.....
 

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg vil også have høns!

    Og, ja, det ser så fint ud når man har en hel række fuglekasser, så jeg kan godt forstå at du ønsker dig flere. Jeg går selv og har tanker om at sætte flere op på vores skur hvor vi har en enkelt siddende.

    God fornøjelse med at få jeres søn hjem igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber, mændene i huset vil lave nogle fuglehuse, som jeg kan male hvide:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net