søndag den 30. marts 2014

Tillykke til mig...

Nej - jeg har ikke fødselsdag.

Men jeg har nået en milepæl i året. For nogle ganske ligegyldig, men for mig en kæmpe sejr. Det er mere end et døgn siden, jeg tog min sidste morfin pille. Noget jeg har fået siden den trælse fredag i januar - mere præcis den 3. januar, hvor jeg måtte indlægges med to nye diskoprolapser. 

Det er selvfølgelig nødvendigt at fejre med en buket, så sådan blev det



Det er da også meget sjovere at kigge på end dette



Nu håber jeg så, at jeg snart kan lægge pinex på hylden også. Hvis det lykkes, så er jeg pillefri for første gang i mere end 7 år.

Og så er det endnu mere TILLYKKE til mig - det vil være en kæmpe sejr. Helt ærligt....

8 kommentarer:

  1. Til lykke! Og held og lykke med at slippe af med Pinex'en også!

    SvarSlet
  2. TILLYKKE!! Jeg læser dit indlæg med tårer i øjnene. For mig tog det et år at komme af med et flere år langt mofinforbrug (også pga. Rygsmerter) og jeg husker tydeligt hvor rædsom en periode det var at trappe ud af morfinen. HVOR ER DU SEJ! Godt at du fejre dig selv - for efter den sejr er det ingen sag med pinex! (jeg er der selv - så læs det kun positivt")

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - rart at høre fra andre, som har prøvet det!
      Sjovt har det ikke været, men nu glæder jeg mig til at kunne mærke livet igen:-)

      Slet
  3. Sejt! Og godt kæmpet - tillykke med det! Du fortjener virkelig en lækker buket.

    SvarSlet
  4. Ja tillykke til dig da. Sikke en befrielse det må være for dig :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net