tirsdag den 25. marts 2014

Skønne lamse bamser...

Så har ungerne og jeg været et smut oppe hos mine svigerforældre for at se nogle af årets lamse bamser. Ungerne - især midtermanden - elsker dem, og det er en tradition, at vi skal tilbringe en del tid i stalden, når de er født. Jeg er normalt ikke så vild med at være i stalden, da vi ikke har samme opfattelse af dyrevelfærd. Især hvor meget plads dyr skal have at boltre sig på, er vi ikke enige om - men fred være det, det ene gang om året.

Jeg beklager på forhånd billedkvaliteten. Jeg havde ikke det rigtige kamera med, lyset var dårligt - og der var ikke den store samarbejdsvilje fra hverken får eller lam.

Det lille sorte lam er knap et døgn gammelt - tvillingerne knap en uge.









Disse tre lam er godt en måned gamle.


Lykke for en dyre elskende dreng.....


Hende her mangler stadigvæk at få lam, hvilket vist er godt nok, når man ser den brede mave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net