lørdag den 29. marts 2014

Og vinderen er....

Så blev det tid til at trække en vinder af fuglehuset. Der har været en fantastisk deltagelse.

Tusind tak til alle der har deltaget.

Der blev lagt ikke mindre end 80 lodder i bakken


Mindstemanden fik æren af at trække vinderloddet....


Og bag lod nummer 43 gemmer sig en blogger:


Tillykke Susan, vil du være sød at sende mig en mail med din adresse?

Så sørger jeg for, at du modtager et mint farvet fuglehus.

Og tusind tak til Nana, som har sponsoreret fuglehuset. Se mere til hendes fine webshop her


http://www.drømmegaven.dk/

4 kommentarer:

  1. Til lykke, Susan. Jeg kan se at jeg skal finde en mintfarvet fuglekasse frem til dig :-)

    Og selv tak, Susanne. Det har været en fornøjelse at sponsorere for dig der på samme tid er en god blogveninde og en god kunde i butikken!

    SvarSlet
  2. Ihhhhhhh altså - heldige heldige mig.
    Det er virkelig skøn, og jeg føler mig ret heldig.
    Tusind tak til den unge mand for at trække mit lod :-)
    Mange glade hilsner fra
    Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg giver ham din hilsen i morgen tidligt - han er gået dø for i dag-:)
      Håber du får glæde af huset-:)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net