torsdag den 27. marts 2014

Madplaner for uge 14 og 15

Så er madplanerne for uge 14 og 15 klar. Der er flere nye retter på, og jeg vil prøve, om jeg kan nå at skrive opskrifterne ind under siden Husets favoritter, selv om jeg endnu ikke kan lægge et billede af retten på. Og så vil jeg huske at tage billeder løbende - måske, men jeg vil ikke love noget.


uge 14/2014
 
mandag
Amagergryde med kål og kartofler
tirsdag
Æggekage med kartofler, porre, ærter og skinke
onsdag
Oksekødssuppe med revet kartoffel
torsdag
Grøntsagspade med oksekød
fredag
Bøf stroganoff
lørdag
Græsk farsbrød med tzatziki, båd kartofler og græsk salat
søndag
Rester fra hele ugen
 
uge 15/2014
 
mandag
Lynpande
tirsdag
Pasta med kødsauce
onsdag
torsdag
Vintersuppe
fredag
Nuggets (af kyllingfilet) og pommes fritter
lørdag
Pulled pork burger med coleslaw og gnavegrønt
søndag
Rester fra hele ugen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net