onsdag den 19. marts 2014

De første høns...

Så er de første høns færdige. Jeg har lavet dem i andre farver end de oprindelige. Samtidig er de utrolig hurtige at brodere i forhold til mit vanlige broderi. Det skyldes stoffet, som er meget taknemmelig at brodere modsat de seersucker tern, jeg plejer at brodere på.

Nu mangler den sidste høne til puden, og så hanen, som jeg regner med, skal i en ramme. Puden skal afløse puden i entreen, som så kan flytte op i soveværelset, hvor det passer til sengetæppet med sin broderede rose.





 
Husk den igangværende give away. Deltag her
 

6 kommentarer:

  1. Sjovt at se hønen i andre farver - det giver et helt andet indtryk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man skulle ikke tro, at det var de samme:-)
      Utrolig hvad farver kan gøre!

      Slet
  2. Det er nogle søde høns! Jeg drømmer om høns i haven ... men de broderede er selvfølglig nemmere at passe ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er ikke så megen pasning ved disse - men dem omme i hønsegården er nu mere underholdende:-)

      Slet
  3. Så imponerende når man (jeg) slet ikke er i stand til at brodere! Og så skriver du at det er let :-) Meget flotte høns!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og tak. Jeg vil vove den påstand, at alle kan brodere, hvis man har tiden til det:-)
      På samme måde som jeg absolut ikke er i stand til at strikke:-) Men hvis tiden var der......

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net