søndag den 16. februar 2014

Masser af påskeliljer...

Jeg har købt en masse sovende påskeliljer - de var simpelthen for billigere til at lade stå. Desværre har jeg lånt de fleste af mine vaser på til en venindes barnedåb, så der måtte tænkes lidt kreativ.

Det betød en tur i flaske gemmerne - og det lykkedes at finde nogen, der var okay. Nu skal de bare fordeles rundt i huset. Så må de godt vågne:-)




Bænken i entreen fik også forårsfornemmelser. Kurvene, påskeliljerne er sat i, er beregnet til lys, men de måtte vige pladsen for en tid.


4 kommentarer:

  1. Dejligt! Jeg er også ved at vække påskeliljer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er godt med nogle forårsfornemmelser indendørs:-)

      Slet
  2. De sovende påskeliljer er for mig altid et af de første tegn på, at foråret er ved at vågne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja så nærmer foråret sig med hastige skridt:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net