tirsdag den 7. januar 2014

Time out......

Dette indlæg skrives af manden min, dikteret fra sygesengen på Esbjerg Sygehus.

Jeg er rygpatient. Jeg har scoleose, slidgigt, og begyndende diskuspolapser.

Jeg er er kendt med " knæk " i ryggen, det klarer jeg selv med medicin, øvelser og hvile....
Men ikke denne gang. Fredag måtte egen læge give fortabt og sende bud efter Falck.

Så siden fredag den 3. januar har adressen været Esbjerg Sygehus.

Jeg håber snart jeg er med igen.

Kærlig hilsen Susanne og manden......

12 kommentarer:

  1. Hej Susanne.

    Jeg har godt undret mig over at du var væk! Dejligt at høre fra dig - og manden :-) Men det er da godt nok synd for dig at du ligger der! Jeg håber du meget snart kan komme hjem igen - uden alt for ondt i ryggen.

    Kh Nana

    SvarSlet
  2. Puha, håber de finder ud af det hele - rigtig god bedring indtil da (:

    - Anne

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring til dig, det fortjener du
    -Jo

    SvarSlet
  4. Puha, god bedring… Det lyder til at du trænger til lidt medvind, puster alt hvad jeg kan i din retning.

    SvarSlet
  5. Rigtig mange gange god bedring! Jeg håber, at du snart er på højkant igen.

    SvarSlet
  6. Alle de bedste tanker og rigtig god bedring <3

    SvarSlet
  7. rigtig god bedring, håber de snart finder ud af noget...
    sender de varmeste tanker til Esbjerg sygehus... og selvfølgelig manden og drengene..

    SvarSlet
  8. Åh nej dog! Håber du snart kommer hjem igen, og at du med den rigtige behandling og øvelser kommer dig igen.

    SvarSlet
  9. Sender dig et kram og håber det bedste for dig og din familie

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net