lørdag den 18. januar 2014

Stuen skiftede farve....

I ferien, inden jeg kom galt af sted, skete der forandringer i stuen. Stol, puf og sofa er blevet hvid, billederne fjernet og det store kort er kommet op.

Det har givet en helt anden stue - meget større end før. Nu skal jeg så have lavet nogle nye puder, men det er selvfølgelig ikke bare lige nogen, der skal sys. Nej nej der skal også broderes, så det tager lige lidt tid.

Jeg er så småt i gang med den kommende gallerivæg, men den kommer ikke op, før jeg er mere sikker på valget af billeder.

Da vi fjernede det gamle betræk - og nej det var slet ikke så bøvlet at skifte - blev det tydeligt, at det især var armlænene, der har lidt overlast. Så nu har lagt syet nogle armlæns-skånere, da det er let lige at smide hyndernes betræk i vaskemaskinen, men straks mere besværligt at smide armlænene i.

Og så prøver vi at holde kattene ude af stuen. Men om det lykkes, må tiden vise.





Mindstemanden har sagt god for, at vi snart sælger al lego duplo. Han leger stadig med klodserne, men ikke med tog, både og al det andet. Så mon ikke januar skal bruges til at få styr på det. Så kan sandkassen også komme ud af stuen.



Vasen fra House Doctor er ren 70'er i mine øjne. Jeg kunne ikke stå for farver - synes den passer til den nye stue. Vasen er købt hos Drømmegaven.dk.

2 kommentarer:

  1. Det ser dejligt let ud med alt det hvide! - Og retrovasen er meget fin i farven til jeres "nye" stue :-)

    Hvordan går det med ryggen?

    Kh Nana

    SvarSlet
  2. Stuen er blevet utrolig stor og let pga. den hvide farve. Og vasen - ja min mor mente, hun havde noget lignede i gemmerne fra min barndom. Så hun er sendt i gemmerne for at lede:-)

    Tak det går stille og roligt fremad. Jeg tror min elskede hverdag heldigvis snart kan vende tilbage, om ikke andet så i små bider.

    KH Susanne

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net