torsdag den 30. januar 2014

Madplan for uge 6 og 7

Så er madplanerne for uge 6 og 7 færdige. Vi er kommet tilbage på sporet med planerne efter min sygdom, så den følges igen slavisk.

Planen for uge 7 er et udgangspunkt. Ungerne og jeg har fri hele ugen, mens manden kun har nogle få fridage. Derfor kan det være, der sker nogle ændringer i forhold til planen, hvis ungerne og jeg tager på besøg rundt omkring Men som udgangspunkt er det muligt at følge planen.
 

uge 6/2014
mandag - Rugbrød (etapespisning da drengene er til fodbold)
tirsdag - Karbonader og stuvede grønsager
onsdag - Tarteletter med skinke og fyld fra tirsdag
torsdag - Ærtesuppe
fredag - Kylling med ristede rødder
lørdag - Persillelaks og pasta med grønt
søndag - Frikadeller med gulerodssalat

uge 7/2014
mandag - Pasta med bacon-tomatsovs
tirsdag - Pirogger med skinke og spinat
onsdag - Pasta og kødsauce (med masser af grønsager ex. en pose Verdure el Forno)
torsdag - Tortillas (med salat mm og kødsauce fra onsdag)
fredag - Farssuppe
lørdag - Nuggets (af kyllingefilet) og pommes fritter
søndag -  Ovnbagt pankasus og grønsager

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net