tirsdag den 3. december 2013

Masser af lys og forfrysninger...

I går tog vi til København igen. Denne gang gjaldt det Strøget og Tivoli. Vi ankom først til Hovedbanegården ved 12-tiden, for at dagen ikke blev for lang.

Ungerne syntes, Strøget var laaaangt - jeg kunne sagtens gå der endnu. Ikke kun på grund af butikkerne, men også bare for at se på alle de forskellige folk , der færdes der:-)

Det blev til et besøg i Søstrene Grene (det viser jeg senere) og H&M, da vi manglede et par ekstra halstørklæder på grund af kulden.

Efter et par timer gik vi over Rådhudspladsen og mod Tivoli.


Godt vi ikke kommer der så tit. Hvor er det dyrt - 380 kr. for indgang og 597 kr. for turpas. Og så måtte vi købe et ekstra ledsager turpas til 199 kr. for at mindstemanden kunne prøve det, der krævede en voksen med ham.

Om det var det værd, ved jeg ikke rigtigt, men ungerne hyggede sig. Selv om vi frys godt og grundigt.



Det var flot, da det blev mørkt. Men det kunne mit kamera ikke rigtig fange.





Og mens ungerne kørte rundt og rundt, frøs vi mere og mere på trods af rigtig god påklædning.



Vi sluttede af med at spise på Piratskibet, inden vi tog toget tilbage til sommerhuset.

I dag skal vi absolut ikke lave noget. Det bliver noget at en øvelse for mig, men sikkert sund nok at prøve. I morgen står den på en tur til Den blå planet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net