lørdag den 14. december 2013

Juleglimt fra huset...

Det er af forskellige årsager ikke blevet til det store ryk ind af nisser i huset i år. Faktisk er der kun én, der har fundet vej indtil videre. Nissen er ikke specielt køn eller dyr, men jeg fik den som 2 årig, da jeg lå i isolation med noget hoste på Kolding sygehus i december måned - for mange år siden. Antik er den ikke endnu(!), men den har en særlig plads i mit hjerte.



Vi er ikke rigtig til gran her i huset, så ungernes juledekoration er med mos i år. Det kan dyrene også bedre tåle:-)

Godt vi ikke har flere vinter dyr i samlingen, så kan de ikke være der:-)
 



Ellers har julen fundet sit indtog rundt omkring med mindre indslag. Om der kommer mere frem inden jul, vil tiden vise. Jeg er dog ved at pynte op ved spisebordet i stuen, men det viser jeg først, når jeg er helt færdig.




 






 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net