mandag den 14. oktober 2013

Så er ferien skudt i gang...

I går hyggede ungerne og jeg. Manden arbejdede nemlig weekend, inden han kan holde ferie et par dage.

Ungerne har ikke samme kagesmag, så der skal som regel bages to forskellige kager, når der skal hygges. I dag måtte de store selv hjælpe til.



I mens tyvstartede mindstemanden på næste projekt: perler:-)



Der blev bagt brun kage. Ungerne fandt en bamseform, som den røg i. Jeg tror aldrig, formen har været brugt før, men den var et hit. Kagen skal bare lige afkøle lidt mere, inden formen tages af - der røg en fod i forsøget!


Og så den sædvanlige æblekage


Jeg forsøgte mig også i perlekunsten. Med inspiration herfra, lavede jeg dette mønster. Ved dog ikke om jeg er helt tilfreds endnu, så jeg venter lige nogle dage med at stryge.


2 kommentarer:

  1. Det er altid skønt at have tid til at hygge med børnene på andre måder end i hverdagen. Så nyd ferien min må jeg have til gode.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altid rart at have noget til gode - så længe det ikke er tæsk;-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net