onsdag den 23. oktober 2013

Mønsteri - kan man sige det?

Da jeg kom hjem efter arbejde i går, stod dagen i mønstrenes tegn. Jeg har manglet mønstre til både trøjer, bukser og især huer til drengene. Og mange i blogland omtaler huen i Ottobre 4/2012, som værende god. Så jeg har lånt bladet på biblioteket. Forhåbentlig når jeg at sy nogle huer i løbet af de næste dage.


Og det var med spindende tilbehør. Den gamle kattemor "Lady" lå i sofaen og holdt godt øje med det hele. Hun spinder utrolig højt konstant, så hun kan altid findes på lyden.

For en gang skyld et billede af hende, hvor hun ikke sover-:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net