onsdag den 30. oktober 2013

Endnu en ting til listen...

Så kan jeg sætte endnu en ting på to-do listen. Min moster og pap-onkel har skiftet vinduer i deres ældre gård, og de fire bedste brugte vinduer har vi fået.

De passer næsten i størrelse med vores vinduer på bagsiden af stalden. Godt nok på den forkerte led, men pyt med det - det kan sagtens gå.

Vi regnede egentlig med, at vi selv ville fabrikere nogle vinduer, men nu starter vi med de fire mest trængende. Og det er efterhånden meget tiltrængt, ikke?!


Så nu skriver jeg maling på to-do listen. Den brune yderside skal males sort. Om den hvide inderside skal males ser vi til. I første omgang tager vi bare ydersiden.




Nu skal de lige gennemtørre og gøres rene, så tager maleren her over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net