mandag den 21. oktober 2013

Bøger med barndomsminder....

I efterårsferien faldt jeg over disse bøger i en boghandler. De måtte simpelthen med hjem. Mindstemanden er ved at knække læsekoden, og så skal de stå klar på hylden.

Den midterste af drengene lærte at læse ved hjælp af Søren og Mette bøgerne i skolen, og han kom meget hurtigere efter læsningen end ældstemanden, som ikke havde bøgerne. Så jeg tror, de gamle bøger kan noget, de nyere bøger ikke kan i samme grad.



Denne bog kom også med hjem. Og selv om jeg har en kandidatgrad efter 5 år på universitet, så kan jeg godt komme i tvivl om den matematiske side af skolearbejdet. Så håber jeg bogen kan hjælpe.


2 kommentarer:

  1. Min datter Emma er i fuld gang med at læse Mads og Mette bøgerne ;-)
    Læsekoden er ikke helt knækket endnu, men jeg tror ikke der varer længe;-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net