mandag den 16. september 2013

Første buks til mindstemanden

Så fik jeg omsat det røde stof med blå stjerner til et par hygge hjemme bukser til mindstemanden. Det tog ikke lang tid at sy dem. Det tager noget længere tid at få fundet/lavet et mønster. Og det er problemet, indtil jeg får lavet et basis lager af mønstre til alle tre unger. De to ældste vil jo også gerne have noget, så jeg tygger mønsterblade igennem pt.



Jeg synes dog, at stoffet er for tyndt til bukser på denne årstid, men så har han fået det, som han ville have det. Til gengæld er han godt klar over, at det kun er til hjemmebrug og ikke til skolen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net